Juni månad

Hej hej!
Ja, jag vet att jag inte varit engagerad men till mitt försvar har jag solen och vädret! Men nu framöver blir det sämre, och då ser ni mer av mig! Dagen bestod av ett No prov i skolan sedan slutade jag och åkte mot Sätra. När jag steg av tåget träffade jag på Baran och Christian som skulle till Jonas i Sätra skolan, och ställa frågor så jag hakade såklart på. Efter det drog vi hem till mig och stekte under solen och åt. Hittade en larv i Barans tallrik, mums! Efter att de gick träffade jag Andreas och vi låg ute på en filt och myste och solade. Därefter låg vi på hans mysiga säng och gosade. Kom nyss hem efter en bra dag, fan att molnen och regnet kommer på besök igen..

TJOCKAFAN!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0