Kaos

Min kusin hämtade upp mig och mina syskon och deras kompis rätt sent, vi åkte in och pumpade musik. Väl i Midsommarkransen var det näst intill omöjligt att hitta en parkeringsplats, till slut hittade vi en och kom precis i tid till utspringet. Det var världens drag och alla jublade och trummade, man rös av det fan! De hade tur med vädret och omkring en såg man bara glada ansikten. Träffade många vänner där, alla lös av glädje! Skulle hoppa på flaket med min kusin, hans snygga kompis som jag haft ögon för i flera år hjälpte mig upp, men han som ägde flaket sa precis då att alla var tvungna att gå ner igen för det var proppfullt. Då orkade jag inte kämpa mig upp igen, så vi fotade dem en massa sedan bar dem av.

Otroligt nice utspring iallafall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0