Last time

Tips till många söta kompisar som går ut nian imorn. Tänk att morgondagen är sista dagen ni kliver in i skolan och går i grundskola. Efter de få timmarna ni säger hejdå väntar ett långt sommarlov, som följs av ensamhet i gymnasiet. Så mitt tips till er imorn är att uppskatta era sista timmar tillsammans som en klunga, för det gjorde vi. Och vi grät ihop. Även om sommarlovet var så efterlängtat, ville jag inte lämna skolan. Faktum är att jag blev tvingad ut av Astin (någon som jobbade där). Den tryggheten man känt med dem man växt ihop med, tar slut på bara ett par timmar, och man hinner inte ens förstå att allt gått så fort som det gått. Jag grät mig till sömns första natten, jag skickade ett 'tack' sms till dem jag gick i samma klass som, för jag kände behovet.

Så njut av varandras sällskap imorn, knäpp så många bilder ni bara kan tillsammans, slappa på bänkarna en sista gång och bara känn av allt. Sen är det hejdå. Föralltid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0