No spendin

Precis när jag anlände i Skärholmen träffade jag på Amin och Tomas och var med dem. Vi letade lite saker inför deras bal, Amin köpte en del. Tomas köpte ett par brillor på tjejavdelningen och jag köpte också ett par! Hjälpte Amin välja lite saker, sen drog de på ett ärende. Då gick jag runt och tvingade mig själv att inte köpa något till mig vilket jag klarade gallant, fast jag köpte 3 stilrena presenter.

Kom på efter att killarna gått att det är så synd om killar när det gäller bal/student. De lägger ner minst 3000 på allt som ska bäras, inte ens tjejer gör det! De måste hitta storlekar och färger på flera småsaker medan vi bara behöver tänka på klänning samt skor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0