Show emotions

God kväll på er!
Kände att jag verkligen behövde gå ut så efter fotbollsmatchen mötte jag upp killarna och var med dem. Vi stod mestadels och pratade, sen gick vi för att hämta ut Andreas. Jag ville absolut inte komma nära hans hus eftersom de hade massa besök hemma hos honom, kände hur hjärtat bultade snabbare ju närmre vi kom. Vi fick iallafall ut honom, och Hampus som var där på köpet, sen lunkade vi runt. Vid Sätra dal så bestämmer sig alla utom jag, Andreas, Amin och Nayef att vara med de äldre, blev så himla irriterad! Så vi andra gick runt och pratade, eller snarare gjorde Nayef och Amin det, jag och Andreas nickade och höll med bara.

Kom hem för drygt en timme sen, och nu ligger jag fryser under täcket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0