Snygging!

Hej på er!
Dagen har spenderats med Andreas. Jag åkte hem till honom och överaskade med tårta och jorgubbar med smält choklad och grädde till, åh vad vi frossade i oss! Jag grattade honom med tusentals pussar och kramar. Han gladdes åt presenterna han fick, och massa mys förekom. Idag har nämligen Andreas bal och för er som är omedvetna så är han lika gammal som jag men gått om ett år. Jag hjälpte till att fixa honom, gud så snygg han blev! Han sken och stod ut ur mängden för sin söthet. Jag ville inte låta honom gå för jag ville ha honom för mig själv haha. Men det var lite synd om dem eftersom det inte var mycket folk där som kollade på, och de hade inte rullat ut röda mattan för dem. Har iallafall ett sött foto på honom, visar er sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0