Sol&bad!

God kväll!
Kan inte ursäkta min kassa uppdatering eftersom jag hade så otroligt kul idag! Mötte upp ett par killkompisar hos Alex och drog till Skärholmen för att köpa mat och tillbehör. Sedan samlade vi massa vänner och vi alla åkte till Gömmaren (en insjö) och badade. Humöret var på topp och alla skrattade och hade kul ihop, vattnet var svalt och det var skönt att vi hade klippan för oss själva. vi grillade massa korv och det ligger en del berättelser under grillningen som jag utesluter. HAHA vad kul! Lite konstigt var det att jag var ensam tjej med vet inte hur många killar, men det är så jag gillar det, i killars sällskap! Ska försöka minnas alla som var med, hmm.. Det var Alex, Dennis, Timmy, Kevin, Martin, Malle, Agid, Valle, Samy, Nayef, Tomas, Hashim, Hamza och så lilla jag. Hade så ont i magen av allt skratt som vräktes ur mig när vi var där, fler repriser lär det bli!

TJADÅ!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0