Whats up in my life

Torsdag - Andreas va hemma hos mig, sen drog vi till Elgiganten för att lämna min mobil och sen handlade vi chips, läsk, klyftpotatis, åkte hem till mig ett tag, sedan hem till honom. Vi satte oss ute på hans altan och åt, spelade plockepinn och Vem där?.

Fredag - Åkte och badade i Gömmaren med massa vänner, njöt inte fullt ut, hade konflikter att lösa.

Lördag - Grillade men familjen och ett par kusiner, och var lite med Ayan & co för att gratta henne. När vi åkte hem, satt min familj och 2 kusiner ute på altanen och snackade och hade det nice. På kvällen mötte jag Dennis, Tomas, Tim, Danijel, Kevin, Emma, Alex, Johanna och Timmy, vi drog till Sätrabadet och hade det mysigt. Otroligt trevligt sällskap för kvällen!

 Söndag - Åkte till Trekanten med Kevin och Timmy, träffade Agid och Alexandra där och var med dem. Låg och solade i timmar medan de andra badade, sedan åkte vi hem. Satt ute med familjen och åt vattenmelon samt melon, då fick jag syn på en par vänner som bad mig komma ut. Var ute i skolgården i Sätra men massa vänner och pratade öppet om allt.

Måndag - Andreas skjutsade mig till Elgiganten för att hämta min mobil men den var inte klar. Så nu sitter jag här, lyssnar på världens bästa sommarmix och njuter för mig själv. Vädret är bara något man kan älska, fyfan vad bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0