27/3

YO! Hej på er! Vill bara tala om att dagen gått strålande och snart blir den ännu bättre! Höll ett tal på engelskan som gick jättebra trots att jag var sjukt nervös! På spanskalektionen sov jag medan jag lyssnade på house musik, sedan var min dag slut. Jag åkte till Sätra och lunkade hem med musik i öronen, när jag plötsligt känner att någon tar mig på axeln och pratar med mig, jag blev vettskrämd! Men det visade sig vara ingen mindre än Andreas. Den jäveln. Vi promenererade ett tag och pratade, han sa världens sötaste saker till mig som jag rodnade över :) Ikväll ska jag hem till Ravin där Alexandra ska fira sin 17års dag så det blir fest fest fest idag!

Kanske inte blir världens bästa uppdatering men jag vet att ni gillar mig ändå.
Ha en super dag allesammans!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0