31/3 hejdå Mars!

Hej! Hade en snabb onödig skoldag idag, men den gick ganska bra ändå. Kom till Sätra med Emilia runt halv två sen mötte vi Andreas, gick in till Ica och köpte mat, sen drog han & jag hem till honom. Vi lagade snabba goda saker, sen somnade vi båda ett par timmar. Jag hjälpte honom med läxor sedan tittade vi på Den rätte för Rosing, det var ju ganska uppenbart att hon skulle välja Hugo. Men jag hoppas många håller med mig om att hon tar hand om honom som om hon vore hans mamma istället för flickvän. Bara en massa sex och publicitet för Södertäljebon. Nu ska jag passa på att ladda ner så mycket musik som möjligt för att vara på säkra sidan.

Ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0