8 mars

TJENA! Jag vet att jag varit sämst av mig idag men var glada att jag spenderat den helt underbart! Dagen började med att jag vaknade relativt sent för att kalla det morgon, och låg och slappande på soffan. Vid 2 mötte jag upp Andreas och vi tog en promenad till Skärholmen C, där skulle han köpa en klocka men så kräsen som han är blev det ingen trots vår långa väntan i kön. Efter det drog vi till Masmo och åt på Max, och hade lite trevliga konversationer. När vi var färdiga hämtade hans föräldrar oss med bil, och vi åkte hem till dem. Där tittade vi på filmen Rise of the footsoldier, den var bra i början men blev allt sämre med scenerna. Hungern högg tag i oss så vi åt lite wok medan vi zappa mellan kanalerna. När klockan slog 8 tittade vi på Wipe out vilket visade sig vara ett bra program, sedan följde han mig hem. Såfort jag steg innanför dörren så var det bara att rusa till soffan och titta på Beck, spännande! Pratade lite med min bror om allt för ett tag sedan och nu sitter jag äntligen här.

Bye.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0