Achievement

Hej! Har hållt på och städat rent mitt rum ett bra tag, nu är jag äntligen färdig! Det är hur fint och rent som helst! Hittade massa papper från grundskolan, och fick världens nostalgikänsla och grät mig genom alla papper och teckningar. Så himla fint att kunna se på något som man gjort och minnas tillbaka..

Just nu sitter jag här inne i mitt rum och beskådar snön och äter mig en hallonmuffins. Jag ser inte snön som något dåligt, eftersom det alltid kommer ett "slut-snö-kaos" vid denna tid varje år. Så nu framöver är det bara värme som gäller, så håll humöret uppe! Har även tagit ut mina vita och svarta espadrillos och gladiator skor ur skolådorna, nu är de redo att användas!










Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0