Earth hour

Min kusin kom aldrig hit idag det får bli imorgon, det är 80% att det som kanske ska ske, sker! Fan vad glad jag blir! Har spelat Wii med min bror och pratat lite öppet med honom. På kvällen drar jag hem till Andreas, vad vi gör vet jag inte än.

Föresten, för er som inte vet om så är det Earth hour idag, det innebär att hela världen frivilligt ställer upp på att släcka allt ljus och el i hemmet mellan 20:30 och 21:30, för att stödja miljön. Jag lovar att det gör en skillnad eftersom det är många länder i världen som ställer upp på detta. Kolla vädret i Sverige nu? Vill vi att det ska fortsätta vara såhär framöver i livet? Visa ditt stöd, du är dessutom den som sparar på det.



Rock & peace!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0