Fridays are always welcome

Godkväll! Jag vet att uppdateringen varit kass men har inte haft tid. Var aldrig och handlade med Andreas pappa, utan vi gjorde massa goda pannkakor, haha! Vi låg och fördrev de sega timmarna vid TV och data, han tränade tillochmed. Vi tittade på filmen Världarnas krig och gick en stund efter det. På vägen hem fick jag ett samtal av min kusin Sandra, som för tillfället är i Stockholm (annars pluggar hon i Halmstad), och vi pratade på som fan. Hon bad och bönade om att jag skulle följa med till ett dop imorn, så vi kan ta igen en massa. Haken är att det börjar vid 8.00.. Men men, om jag nu kommer upp tänker jag medverka. Nu ska jag fördriva en del av min tid vid datan och surfandet.

Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0