House-Tech

En kusin till mig kom precis efter mitt sista inlägg och vi två har alltid pratat om musik sedan barnsben. Han spelar Techno musik och går under namnet Stana, han har blivit otroligt duktig på det han gör. Han berättade om spelningar som han gjort runt om i Europa och det bara växte i ögonen på mig av all spänning, jag avundas honom som fan! I sommar ska han även ha spelningar i Australien. Fatta hur kul det är!

Medan vi pratade så flödade det liksom bara på för honom när han nämnde konversationer med Sveriges internationella Steve Angello, Sebastian Ingrosso, Eric Prydz och Axwell. Han lovade mig att nästa sommar få vara backstage bland alla på någon spelning eftersom jag då är 18 år gammal. Hoppas det blir något stort av kusinen min från Bredäng!


På Outer Cirlce, Stockholm


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0