I want you in the worst way, so I could repear you

Har varit inne på massa hemsidor där de säljer skor. Har nämligen fått ovanligt ont i ryggen nu ett bra tag, det är för min hållning är så kass. Så har tänkt införskaffa ett par lämpliga ankelboots med 5 till 8 cm i klack, det är lagom. Jag är inte en amatör på att gå i sånt, men har aldrig gjort det till vardags men ska försöka klara det. Ni som känner mig tycker jag är helt galen kanske, eller skrattar åt att just jag ska göra det. Men jag gör det så jag kan sitta och gå ordenkligt!

Nu bär det av till duschen.
Ses efter!

UPDATE 19:59 : Ekonomiskt sätt funtar jag på vanliga svarta pumps, då går det att använda dem på sommarn med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0