Rockin

Godkväll! Vad hände idag ? Det ska jag glatt tala om! Vid sju mötte jag upp Andreas, sedan gick vi mot Timmy. Vi tre gick hem till Dennis och tittade på massa gamla foton och spelade massa musik. Självklart ska dem visa sin styrka så de brottades gång på gång, fast det var kul att titta på. Efter ett tag kom Kevin också, var femte minut frågade Timmy honom om han hade stånd, HAHA. Tiden gick och vi småtittade på film och de vräkte ur sig massa roligheter hela tiden. Otroligt kul. Vid tio drog jag och Andreas hem till honom eftersom de skulle på fest. Vi åt lite gott gott och myste mer än mycket. Jag somnade ett tag i hans varma famn, sedan pillade han på mig tills jag tjurigt gav upp och vaknade. Jag kom hem för ett litet tag sen och nu sitter jag här och nyser för att jag fryser som bara den!

Hoppas ni haft en bra lördag, vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0