Shop till you drop!

Efter skolan drog jag och mötte Stephanie, vi utförde ärenden sedan åkte vi in till stan. Vi letade efter ett linne som jag ville ha och hittade det till slut! Efter ett tag skulle jag dra, och hon skulle möta andra vänner, men på vägen fick jag syn på lite saker som jag var tvungen att ta med mig hem. Köpte en grå lång cardigan, ett par efterlängtade skor från H&m Divided och så en mysig brun cardigan från BikBok, kan visa bilder senare. Åkte hem till Andreas efter och hungrade efter mat, han fixade pommes till oss och vi track i oss en hel del. Sedan kom resten av hans familj från Arlanda eftersom de hade varit och hämtat hans syster som precis kommit från Malaga. Åh snacka om avundsjuk! Hon var till och med brun. Hur som helst, myste med A till att jag var tvungen att gå hem. Kom hem för en liten stund sen, jag kollar på en konstig film på ettan om knarklangare. Skriver mer sen.

Ses.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0