Sommartider hej hej sommartider!

Tjena! Kom hem rätt sent igår och jag orkade inte sätta mig vid datorn så jag satte mig i rummet och skissade i ett block. Jag flyttade fram klockan och sedan la jag mig och sov. Idag har jag legat och tittat på massa repriser på TV och ätit lunch, det blev strömmingfile med ris och sallad, mums!

Sedan konverserat om hur anlagt World trade center händelsen var. Om till och med arkitekten säger att han strukterat byggnaden så att den ska kunna tåla ett Jumbojet plan så verkar händelsen osannolik eftersom planen var högst hälften så stora. Haha vill inte komma in på mer detaljer men det finns en massa.  Idag ska jag plugga lite konstig Geometri eftersom jag har prov på det 1/4. Nu ska jag surfa runt lite.

Hörs sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0