Typiskt

Dessa timmar har jag spenderat pluggandes och nätsurfandes, så himla typiskst för en söndag. Jag är färdig med ett arbeter och ska snart inleda ett nytt. Jag ser faktist fram emot veckan eftersom jag inte har något plugg alls, det jag gör nu är en månad försenat hehe. Kollade lite i kalendern och det är endast 19 dagar kvar till nästa lov som är hela 10 dagar långt! Jag har utvecklingssamtal någon dag innan lovet, får se om det går bra, annars blir strängare med plugget och färre utgång på lovet, inte kul! Hur som helst. Ikväll blir det massa TV tittande, bland annat One Tree hill, Gossip girl. Men det jag längtar till varje söndag är Wipeout och Beck, spänningen blir inte högre än det!

Ciao.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0