Båring

ALLMÄNT
Namn: Hasna.
Smeknamn: Kärt barn har många namn.
Längd: 166cm.
Skostorlek: 37 - 38.
Hårfärg: Brunt av något slag.
Är du kär i någon: Om jag ändå kunde förklara hur mycket..
Önskar du att du bodde någon annanstans: Aldrig, ♥ Stockholm.
Tycker andra att du är attraktiv: Det är väl upp till dem?
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jajamensan.

SENASTE...
Film du hyrde: Inte hyrde utan laddade ner? Slumdog Milionaire.
Film du köpte: Det var år sedan så jag minns inte.
Låten du hade på hjärnan: Guns 'n' roses - Sweet child of mine.
Personen du ringde: Mam, ville ha sällskap i det tomma huset.

ÖVRIGT
Vad dansar du till: Låtar med bra rytm.
Stockholm är: Bäst.
Göteborg är: Mysigt.
Kan du sjunga: Om jag kan.
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti.
Ett land jag helst vill besöka: Madagaskar.
Sparar till: Sommarnöjen.
Är du seriös: Om nödvändigt, ja. Annars varrierar det.
Vad är du allergisk mot: Laktos, päls, och tro det eller ej så är jag av något slag
allergisk mot solen, för min sorts migrän reagerar enormt stark på det.
Var har du ont: Huvudet & brösten
Kan du stå på händer: Jag är spänstig så jaa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0