What to do ?

Som jag skrev innan åkte jag till Skhlm C och skämde bort mig själv lite. Jag skulle försöka hitta en jacka nu till vår, men fick dess värre med mig två.. en i bikerjacka i skinnanimation och en lång lite prasslig som är perfekt nu eftersom det vankas massa regn i vår. Valde lite udda saker att köpa, för allt handlar om att skapa sin egna stil.

Efter att jag köpt en massa åkte jag tillbaka till Sätra för att möta Andreas. Skulle tala om en sak. Min kusin bad mig nämligen ringa för hon hade något viktigt att tala om. Hon berättade att hon talat om för sin mamma att hon har en pojkvän, hennes mamma tyckte det var helt okej, sedan sa hon: Kan inte bara Hasna erkänna att hon också har en? Vi alla vet redan. Det var trevligt att höra.. Jag berättade det för A och vi pratade lite om hur det kan se ut om han umgås med min familj. Och jag talade om att jag helst ville göra det närmare sommaren, eftersom trycket är mycket lättare då, och han höll med.

Åter till TVn nu, vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0