11 maj!

Dagen D, jag fyller år idag, fan vad nice det varit hitills!
I skolan sjöng klassen för mig, och därefter alla vänner i matsalen, snacka om pinigt!
Efter skolan bemöttes jag av en glad Andreas som kramade om mig och grattade gång på gång, jag var superglad! Han köpte med sig cola och en daimtårta sedan drog vi hem till honom. Där lagade vi pommes med kycklingklubbor, sedan låg vi och myste och busade. Öppnade även presenter som jag fick utav honom, fick en leopard bikini och platå skor, übersnyggt! Kom hem precis och fick en söt teckning av mamma hahah. Min mobil kommer inte förens på onsdag sa hon men det spelar ingen roll jag får iallafall en! Ska äta tacos med familjen och sedan Budapest bakelser, mums!


Kommentarer
Anonym

grattis

2009-05-11 @ 18:08:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0