Answered prayers?

Hej! Känns som om mina böner blev besvarade. Direkt efter sista inlägget dök solen och värmen upp. Fast nu ser det ut att mörkna till igen. Jag promenerade till Skärholmen C och köpte lite saker som behövs, såsom underkläder, kortstrumpor, binkini samt nagellack. Köpte två sommarheta färger på nagellacken från Depend, svart och bubbelrosa.

Promenerade hem igen och satte mig i balkongen för att njuta av solen, även pugga. Men det jag har att göra är att besvara på ett gammalt Naturkunskaps prov och sedan ska jag kunna allt muntligt, så jag ska ta hjälp av mina klasskamrater imorn. Fast delen till att framföra muntligt.. Nej det passar inte mig, kommer stamma mig genom det och säga eeh, hela tiden!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0