Cosy

Hej! Vill bara tala om att utgången idag gjorde mig hel igen. Kändes så skönt att inte behöva sitta fastklistrad vid en dator och klicka på massa tangenter. Jag träffade som sagt Andreas, åh vilken härlig känsla! Jag hade tidigare föreslagit att vi skulle sova, och det gjorde vi med en gång när vi kom hem till honom. Det måste nog vara den mysigaste och tryggaste saken att sova i en killes famn, åh! Vi sov och halv myste medan, sedan låg vi och tittade på Cops, Simpsons, Sjukhuset och Stockholm Arlanda. Våra magen kurrade och för tredje gången gillt har vi ätit samma mat när vi setts. Kycklingklubbor med pommes, gud så ohälsosamt, men äsch! Det är så kul att halvmysa och brottas med honom, ja ni ser helt enkelt att jag är på betydligt bättre humör.

Mer uppdatering snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0