Couldn't be better

Myste bara mer efter det sista inlägget hos Andreas. Hjälpte honom med ett arbete inom Hemkunskapen där man skulle redogöra ett arbete om sitt första boende. Bestämde lite hur det skulle se ut och så. Vi låg och lyssnade på massa Oldschool ny musik i min mobil och sjöng medan jag gapskrattade. Andreas försööökte verkligen, väldigt gulligt men de enda han satte var Thomas Ledin - En del av mitt hjärta och refrängen till Donna Lewis - Always forever. Sedan fick jag världens sötaste teckning av honom, åh love is in the air! :) När klockan slog nio ville jag se på Dhw, utan ett knyst satte han på det och var nog mer inne i serien än mig. Haha det var något nytt!

Tillbaka til lost nu,
ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0