Fredag

Hej på er! Oh vilken härlig dag det varit idag! Tittade på American History X med min klass sedan var det lunch. Efter att vi åt satte vi oss ute i värmen och stekte. På min spanska lektion behövde man endast ta närvaro sedan fick man gå eftersom muntliga nationella pågick. Det innebar att jag slutade så jag åkte hem och träffade på Martin på vägen. Sedan när vi gick skilda vägar i Sätra träffade jag Andreas snabbt för ett hej och en puss. Kom hem och somnade på soffan, men min bror störde mig så jag vaknade och segade upp till centrum för att köpa Comviq kompis. Stötte på Andreas i centrum och han skjutsade hem mig på sin moppe, skönt att inte behöva gå till fots!

Hur som helst, fick en hel del kommentarer i skolan idag på min outfit så jag har fotat den för att visa er.
Hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0