Frihet

10 dagar till frihet. 6 skol dagar.
Jag känner hur det lättar i bröstet, hur jag nästan äntligen kan pusta ut. Är så glad att tiden gått så fort, eftersom jag trodde ettan av alla åren skulle gå segast, men där hade jag fel. Vet inte hur min sommar kommer se ut men igår låg resväskan på golvet i mitt rum, två veckor kvar till Mallorca! Så en vecka är planerad, resten är oklara. Men jag hoppas denna sommar blir fylld med värme och kärlek, så jag kan träffa Andreas mer ofta än vad vi gjort senaste året. Jag vill åka bort med nära och kära, men väldigt osannolikt att det sker. Vill glömma bort allt negativt som det gångna året bjudit på, jag vill gå ut och göra fler saker. Så jag kommer bort men ändå kan åka tillbaka när jag känner för det.

Det bästa är att jag tror att mamma är villig att släppa taget om mig lite nu i sommar, var oftast hemma vid 11 tiden förra sommaren. Men nu iår kan jag inte minnas nångång jag behövt komma hem den tiden. Mina syskon har även tidigare sagt att när jag blir 17 kommer jag kunna åka ut på fler äventyr och vara mer fri. Så hoppas jag gör det bästa av sommaren, för iår tänker jag inte sitta hemma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0