Hur..

..kommer det sig att nästan alla par har någon slags "kris" efter att de delat ett år tillsammans? Jag har varit med om det, även mina vänner. Och i nästan varje blogg läser jag om det. Oh det är så skönt att vara överens med den man gillar, allt går så mycket bättre då känns det som.

Man kommer ingenstans om man bråkar det vet både jag och Andreas väl om. Vi båda tröttnade på allt onödigt tjafs och bråk och sa upp det, och hälsade det hejdå. En del tycker att bråk och ståhej behövs i ett förhållande, och att det inte bara ska bestå av posetiva saker. Men det här med massa små tjafs om onödiga saker är så himla relevant tycker jag. Skippa det så känns det som en ny kick i kärlekslivet.

Jag är lycklig, och det är jag banne mig glad över.
Dags för dem som har problem att ta itu med dem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0