It's amazing

TJA! Hemma igen från en händelserik dag. Mötte Andreas efter sista inlägget och vi tog en promenad till Skhlm C, självklart körde vi gul-bil och såklart gav jag flest slag! Väl framme drog vi till Skopunkten där jag tidigare sett ett par snygga dressade skor åt Andreas till sin bal. Han testade dem och gillade dem givetvis. Sedan drog vi till Coop och köpte med oss skruvade pommes, cola och chips, och sedan till Lidl där vi köpte det allra godaste : Kycklingklubbor! Efter handlandet lunkade vi hem till honom, var otroligt trötta så vi satte oss och vilade ett tag, haha dagens ungdomar.

Vi lagade maten såfort vi kommit hem och högg i som om vi inte sett mat på ett bra tag, ja vad kan man säga..? Efter ansträngandet tyckte vi båda att det var lämpligt att sova middag och det gjorde vi, fast det blev nog mest till att mysa under täcket. Och så lyssnade vi på überbra låtar som Kent - 747 och Beyonce - Halo och bara vilade. Självklart ville Andreas titta på Sverige - Kanada matchen och jag tyckte det bara var onödigt eftersom jag visste att Kanada skulle vinna ( dock ville jag inte det ), så jag låg och halvsov i hans famn istället.

Efter upploppet mellan länderna tittade vi på Mr. & Mrs. Smith, det var ett bra tag sen! Och jag är säker på en sak, om man tittar på den med någon man är tillsammans med, och ser filmen tillsammans. Då frågar man alltid varann om den andre döljer något. Det bara är så, rent spontant.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0