Last year

Helt sjukt att just denna helg har det spelats upp minnen i huvet från ett år sedan. Minns att vi var i Sätra badet och låg och solade i timmar, och att vi sedan tog vårt första dopp. Vi rörde oss inte från platsen på timmar och när det sedan var kväll hämtade Andreas mig med sin moped och vi var i någon gård och pratade och myste, och jag hittade en tia!

Dagen därpå var min födelsedag och jag firade den med familjen och släkten i Sätra badet med grill och daimtårta. Var med Sibel på eftermiddagen och Bejna på kvällen. Helt sjukt hur allt detta känns som igår!

Detta är min sista dag som 16 åring och det är jag superglad över men samtidigt inte. Jag hatar att blir äldre men jag älskar att bli kvitt just den åldern, för jag tror inte jag varit med om så mycket hemskt som när jag varit 16 år. Så bort med det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0