Möh!

Tja! Vid halv 8 möttes jag och Andreas ute, sen drog vi hem till honom. Han satte på sig sin kostym och var min mannekäng, utstyrseln satt riktigt fint på honom! När klockan slog 8 var våra ögon spärrade på TVn, vi såg givetvis på Robinson. Alltid lika spännande. Vi myste en hel del och hade våra barsliga moments, vilket är en vardagsgrej haha. Andreas var nog lite tjurig på kvällen eftersom han var trött, men det ordnade sig. Kort och gott, hade en jättetrevlig kväll.
Tills för typ en kvart sedan..

Då skulle jag stiga innanför grinden, när jag vände mig om och skulle ställa tillbaka dörren skådade jag en av mina största rädslor! En ungefär 3cm stor spindel gled ned på sin spunna tråd, och meningen var att den skulle landa på min axel! Jag höll hårt om munnen och skrek, sedan sprang jag till ytterdörren och försökte få in nyckeln i det lilla jävla nyckelhålet men det gick inte!! När det väl gick hoppade jag in i huset och sprang upp till mitt rum. Nu sitter jag och kliar överallt för det känns som om det går massa saker på mig, åh..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0