Tankegångar

Hade svårt att somna inatt, så jag låg och tänkte på Mallorca resan. Först blev jag lite ledsen eftersom jag missar det roligaste på lovet, nämligen första veckan, då allt är som roligast. Men sen tänkte jag, vad fan, dom avundas ju mig för jag komer ligga och sola i värmen. Bada i det behagliga vattnet, och festa bort kvällarna. Jag föreställde mig hur allt skulle se ut, hur jag skulle ha så kul! Jag ska låna Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor" för att läsa på planet, det är nämligen endast då jag älskar att läsa, och även när vi mellanlandar.

Mina dagar kommer jag spendera med musik i öronen under solen där jag ligger och steker, då det blir för varmt tar jag ett dopp i det blå. På eftermiddagarna kommer vi utforska ön, samt äta smaskiga middagar tillsammans. På kvällarna beger vi oss mot Magalufs partyställen och festar loss, dock inte alla nätter, kan ju hända att vi väljer att ta en fika och går längs vattnet ibland. Visst är livet en fest, men man måste ta en paus. Ja exakt på detta sätt kommer det se ut!

Hoppas jag iallafall..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0