Vänner är guld!

Här har jag suttit och skrivit om hur gulliga min familj och pojkvän varit och missat totalt ett av de bästa! Mina vänner såklart, dem som grattat och som visat omtanke i alla dessa år, gamla som nya vänner. Jag är lyckligt lottad att få kalla er mina vänner.

Världens bästa sak hände när jag for tillbaka hem till Andreas efter att jag ätit tårta med familjen, det var när Alex, Kevin och Freja kom. De hade tjatat i timmar om att få ut mig men jag vägrade eftersom jag trodde de skulle kasta ägg på mig. Sedan kom dom och plingade på Andreas dörr, ropade grattis och trollade fram en blombukett och ett paket som innehöll Do'nuts. Kan det bli bättre än så? Vart så himla rörd! Fan va fint gjort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0