Var smidig med din reklam.

Jag hatar all reklam jag ser på massa bloggar, jag vet att det är ett smidigt sätt att tjäna pengar på, men välj att gör det på ett smidigt sätt i såna fall ! Mer passande färger kanske, så det inte ser ut som en reklamsida istället för en blogg. Jag har infällt en mini annons som jag tror ingen har sätt eller märkt av. En ADOperator annons längst ned i vänstra hörnet på min blogg, svart och insmältande ska det vara. Otroligt enkelt sätt att tjäna pengar på. La in den igår kväll, kollade idag att jag tjänat 10 kr. Fast det gäller att klicka på annonserna.

Om ni har tråkigt kan ni göra mig glad genom att klicka på dem!

Edit : Det kändes som en pest att göra reklam för sig själv, men vafan!


Kommentarer
Freja

Sant! =)

2009-05-22 @ 11:58:38
URL: http://collianders.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0