Dumma :(

Hej igen.

Middagen var mega god, pratade massa med mamma.
När jag skulle in till badrummet för att tvätta munnen, och sedan torka mig, så ser jag att något på handduken rör sig!!! Jag släpper den av chocken, och skriker allt vad jag har. För det visade sig vara min värsta fiende, spindeln.. Jag hoppade bak och började storböla, skrek "mamma,mamma!" hela tiden. Men hon upprepade att det är synd om den, och att det inte är en dödlig skorpion. Jag sprang då till förrådet av förtvivlan, för att hämta insektsdödande medel. Vi kan väl säga att det luktar gift i badrummet nu, hehe. Men den dog iallafall, de är det viktigaste :) Jag vann!

Haha, de var min kamp mot min fobi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0