Ett minne blott

Hejhej!

Ni vill inte ens ta del av min fina gårdag.
Jag mötte upp mamma, och morbror, samt hans fru.
Vi åkte in till City Gross och handlade. Plockade allt jag var sugen på, det bästa som finns! kvart i 8 rusade jag och mamma till systemet där jag plockade cider, som hon köpte :) Kom inte hemifrån förän 9 när jag skulle möta Andreas. Bar på massa tungt. Hur som helst, det kändes som om det skulle bli en super kväll. Vi småpussades, såg lite på Oceans 11. Myste, och han bara vällde med massa sockersöta kommentarer. Dock gjorde vissa mig väldigt generad (!!) Det är inte kul! Han ville även ta foto på mig, det är ett stort NoNo. Efter massa bråk och papparaziuppförande, så löste vi situationen haha:D

Vid halv 12 ringde mamma och var rädd över att någon var i bakgården? Jag visste att hon bara misstog sig, men vi promenerade ändå hem till mig för att se efter henne. Efter våra tredje eller fjärde cider, tror det var en varsin Xide. Låg vi på hans säng, och jag smuttade i mig hela med ett svep! Han påpekade gång på gång att jag var galen, men min galenhet smittar ofta av sig, och han ville också göra som jag haha! Jag blev lite vimsig, somnade ett tag, sedan var jag klarvaken. Tiden gick såfort! Vi myste massa, drack mer, och myste ännu mer. Vid 5 imorse intog vi sovposition. Sov så himla skönt!!! Kanske för att han låg bakom mig och höll om mig, och när han vaknade på natten vände han sig alltid och pussade och höll om mig. Me like alot.

Vi vaknade vid 12 nångång? Eller han höll mig vaken då rättare sagt, eftersom han inte kunde sova. Vi låg och segade, såg på TV, åt frukost. Han somnade intill mig i en timme eller två på eftermiddagen, så söt. Kom hem vid 5 ungefär, och har vandrat hemma och segat.

Bara massa data,
snart får ni lite bilder.
BYE.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0