Fredag 13, turdag?

Tja.

Hade en bra skoldag igår, gav gärnet på gympan (träningvärk nu!) och gjorde bra från mig på provet som jag hade. Dagen överlag var bra, jag kom hem och såg på Oth, sen skulle jag hinna förbereda mig på ett par minuter för att hinna med samma buss som Andreas. Jag hann, vi skulle åka och köpa mat och gott som vi skulle äta. Åkte till Kungens Kurva och köpte pommes, kycklingvingar, cola & chips. Vi satte oss i McDonalds och åt paj, i väntan på bussen. Vi kom hem till honom vid halv 7, och myste(?) haha. Lagade maten, åt, och sedan såg vi på Idol. Han somnade efter programmet och jag försökte meningslöst hitta på något, för att fördriva tiden. Jag vile inte väcka honom eftersom jag visste att han var trött. Gick hem nångång vid 2. Fast kom hem strax innan 3, eftersom vi stod och pratade ute ett tag.

Idag är jag så himla trött, har inte lust att vara vaken ens.
Men det är lördag, så jag får se till att göra något.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0