Gay day.

Hello.

Kom hem alldeles försent igår för att vara inne på datan, så jag la mig direkt.
Var hos Andreas och slappade. Var på uselt humör eftersom hela gårdagen var usel, men efter ett tag släppte det, eftersom han är för bäst för att vara dum mot, dessutom hade han inte gjort något förutom att vara snäll. Vi låg och kramades länge, fick en oöverträfflig massage, och så fick jag smaka på en bit brownie som han sparat till mig :) Vi såg på alla Paradise Hotel avsnitt spm vi missat, men när klockan slog 21.00 så var det Desperata Hemmafruar som gällde! Oh vilket roligt avsnitt, vi båda skrattade gärnet. Vi tittade på resten av Paradise Hotel, och efter sökte vi på Illuminati. Usch får rysningar bara av namnet! Kom hem Vid halv 12, och sov direkt.

Dagen har bara bjudit på skola, McDonalds med min kusin (har inte ätit mer än pommes där sedan Augusti!), och sedan hem och lata. Nyss åt och duschade jag.

Ni får ha det GÖTT.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0