Halloj!

Tja!

Hade en bra dag i skolan idag, den gick fort, även om jag slutade halv 4!
Kom hem och lagade pasta med kyckling i sås till familjen, vi åt middag, och sedan vilade jag en stund. Inte långt efter det skulle jag möta söta Andreas. Och det gjorde jag glatt. Vi vilade mest i varandras sällskap, och låg och pratade lite smått, och uppskattade det vi har. Vi meckade även lite med småsaker, som TVn, hans mobil och sådant. Jag är lite för händig ibland. Sen så kokade vi choklad, och tog med oss mandariner, och såg på Mamma till en mördare, så brutal! Efter det, Paradise Hotel. Fick tusentals komplimanger av honom idag, och jag vet inte hur man reagerar riktigt, blir alltid lite rosenröd, och det enda jag får ut ur mig är tack du är också det! Eller liknande.. Men han var hur gullig som helst :) Vi har gjort en liten pakt, hoppas vi båda håller den bara!

Med detta säger jag även godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0