Heaven

Hejhejhej!

Halv 7 åkte jag med samma buss som Andreas.
Han hade köpt chips, cola och massa gott godis att mumsa på!
Vi käkade lite mat hemma hos honom, och jag fick se på hans nya stencoola data, med Windows 7! Vi myste som attan, han kramade ständigt om mig, gjorde det klart för mig att han saknat mitt sällskap. Vi såg även på Idol, medan vi åt på det goda. Sedan åkte vi och mötte Dennis, Alex och några till för att hämta pengar som Andreas jobbat för. När vi var hemma igen, snokade vi runt i datan, paint är fasansfullt roligt där!!! Haha. Han började känna sig dålig mot midnatt, för hans föräldrar var sjuka, så vi låg under täcket och kramades. Åååååh va det var bäst! :D Blev en massa pussandes och kyssandes, fram till 2 inatt ungefär. Då fick jag skjuts hem.

Dagen var utöver det jag drömt om.
Kommer helt klart minnas den!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0