Helg i all ära

Tjabba!

Mitt läkarbesök gick bra, har åter besök snart. Hade en rolig badminton lektion med klassen igår, dagen gick snabbt slut, sedan åkte jag till McDonalds i Kungens Kurva för att hälsa på min kusin som jobbar där. Hon var så söt i sina jobbarkläder haha. Åkte sedan vid halv 5 till Skärholmen för att möta mamma, och köpa skor samt ta ut mina mediciner. Vi åkte sedan hem, bytte om, och drog till min kusins 15 års kalas, där massa mat och dricka fanns. Var där ett tag och livade upp stämningen, men vid 8 smög jag ut för att nedanför väntade Andreas! Vi promeixade hem till honom, skojade runt, surfade på nätet, såg lite på idol, och sedan på Johan Falk. Somnade i hans famn under filmens gång för det var så otroligt skönt. Vi låg och myste länge, och bara var. Kom hem vid 3 och sov direkt.

Vaknade idag av att min bror kom! :D Fick en liten sovmorgon fram till 11, sen var det han som gällde. Mamma hade lagat kyckling på lördag, kotletter och dolma, himmel or what? Vi åt lunch vid 12 alla, även hans vänner som är här, och ett par kusiner. Nu sitter jag uppe i min brors rum för att inte störa killarna där nere, men vet inte vad jag gör sen, kanske ut, kanske hemma.
Återstår att se!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0