Helg

Hej.

Det har varit en vild helg haha.
Killarna kom som sagt, sen kom Andreas också och några till, vi var kanske 12 pers. Tyckte att det var lite för många, men det var bara att bita i det sura äpplet! Vissa blev fulla, andra var helt vimsiga. Vid midnatt drog vi ut och satte oss vid ett dagis där de drack ännumer. Dåliga saker förekommer i samband med alkohol, de krossade rutor.. Jag gick därifrån direkt för att jag tyckte det var så barnsligt. Fördelen med alkohol för min del, är att Andreas blir extra super söt gentemot mig. Jag och han gick hem till mig en stund, och vid halv 3 gick han hem och jag stupade i säng.

Idag drog jag till Skärholmens bibliotek och skulle plugga med Ayan & Camila, men det gick inte så bra. på eftermiddagen gick jag och Andreas hem till Dennis där några vänner var, vi skulle se Paranormal Activity men det blev inte så. Filmen vägrade starta, så vi såg på en som hette Collage, sen gick vi ut. Vi skulle hem till Johanna och försöka se om filmen startade där, men det gjorde den inte, så jag och Andreas drog hem, de andra stannade kvar.

Har så himla ont i huvudet,
antar att det är skolångest :(
Ska sova nu, godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0