I feel good, as if I should!

Livet går som smör mot en stekpanna, gliiider!
Tänker man att det går bra så gör det banne mig det!
Flera dörrar har öppnats för mig då jag bytt skola, det går bra, jag mår fysiskt och psykiskt mycket bättre, och jag är jättenöjd. På familjefronten, så kommer min bror och hälsar på i helgen, yey! :) Blir lite extra krafter till oss andra. Kärleken är bättre än någonsin, nu när sötis jobbar, så har han tillgång till mer pengar, vilket gör att vi kan hitta på fler saker tillsammans. Ibland är han söt och bjuder mig, dock krävs det mycket för att jag ska bli bjuden. Tycker inte om att bli bjuden, känns som om jag själv inte har pengar, vilket jag har! Men bortsett från det, är han helt underbar, min lilla loppa! På lovet och nu de senaste dagarna har jag och bo varit med killarna. Det finns verkligen inget bättre än när vi alla är ute. Men ibland ses man mindre, och ibland mer, just nu är det mer. Och det är obeskrivligt kul :) Om 6 veckor är det lov igen, och det ska bli bättre än förra året! Enligt mig så blir det nya året som man mår när man firar det, och fylls av dem man firar med.

Hur som helst, allt flyter på, ville bara tala om det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0