Inaktiv

Hej.

Jag vet att jag varit inaktiv, men jag har dränkt mig i sista minuten plugg!
Det gick som smör i skolan idag, förutom i klassrådet, då jag höll på att få ett sammanbrott, och frågade lärarna om jag fick lämna klassrummet eller liknande? Då avslutade dem klassrådet. Jag hatar nämligen när det startar diskussioner om klassresor, för allt är bara skitsnack. De ville planera massa saker, och ett par tjejer försökte styra och ställa med alla, och skällde ut ordföranden för att hon inte var lika högljudd som dem. Jag sa inte ett ord under hela klassrådet, men jag kände hur all ilska tog över, då frågade jag lärarna om jag fick gå ut. Det är så barnsligt allt det där. Det blir alltid så att 25% av klassen betalar i klasskassan, och sedan ska alla andra snylta. Haha nog om det! Kom hem och tog en varm skön dusch, skrubbade rent mig själv. Kevin kom hit och lämnade en ny laddare till mig, åh va gullig han är!! Min laddare bokstavligen dog igår, men han räddade mig, och nu ligger jag i sängen med datan äntligen, efter 5 månader. Har pluggat i 3 timmar nu, och ska återgå till det.

Vi hörs kanske efter desperata hemmafruar,
tja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0