Keep it going!

Tjaaaa!

Drog till A igår, dock inte så länge.
Vi såg på TV, han åt mat, sen gick vi ut med töntarna. Vi skulle ge filmen en till chans men den vägrade funka, så vi var ute. Frös sönder mig, fick spola händerna i varmt vatten i 5 minuter för att återfå känseln när jag kom hem. De gjorde egna rökbomber som de tände på, kul att se på. Blev lite hejvilt i slutet, men kom hem vid halv 11. Tvingade Andreas pussa mig vid min uppfart, när jag kom hem låg min bror i bästa synläget, hahah :) Låg och skakade till sömns, mitt element vägrade funka! Dagen gick fort i skolan, sökte information, var effektiv på lektionerna. Besökte gamla skolan med Ayan i hopp om information av vår gamla heta lärare Jonas, men han var på möte, synd. Kom hem och lagade Spaghetti och köttfärssås, gud så gott!

Nu ska jag plugga lite, sen blir det Desperata hemmafruar.
Vi hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0