Remember remember the fifth of November

Tja!

Vi hade temadag i skolan, där alla klasser fick ett tema som de skulle utföra något i. Vår klass fick Bollywood, jag och Ayan tyckte det var tråkigt så vi la oss och sov på soffan. Uppträdandet var jättekul, det var allt från Mammas pojkar, Star Wars, Svenska Hollywoodfruar och Jumpstyle. Jag personligen tyckte mest om Hollywood fruarnas parodi, och Jumpstylen. Min mentor drog ut mig ett tag, jag var jätteorolig över att det var något. Men han berättade att alla lärare som jag har vill ge mig beröm, att de är imponerade av mig, och att de inte förstod hur jag orkat ta igen allt jag missat på så kort tid. Fick även höra att jag presterar jättebra på mina lektioner, och att jag skulle fortsätta på det sättet. Blev helt överlycklig! :D Efter den långa högljuda dagen mådde jag inte så bra, så jag kom hem och vilade, somnade i 2 timmar och nu är jag här. Ska kliva in i duschen snart, sedan äta middag. Hejdå!


Kommentarer
Denise

Jaha vad kul, du skulle kommit fram och sagt hej :D

2009-11-05 @ 21:18:49
URL: http://naztysbunny.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0