Speed of sound

Hej.

Är det inte skönt att dagarna går så fort?
Hade för mig att det var onsdag som senast!
Jag tycker iallafalla det. Tog blodprov idag, jag är inte så känslig, men förstår inte varför det gjorde, eller fortfarande gör så ont? Har inte kunnat använda mig av min arm som jag normalt gör, väldigt skumt. För övrigt gick skoldagen bra, fick VG på Kriminologi provet, och beröm på köpet, att jag gjort provet efter bara 2 dagars plugg, det är alltid skönt att höra :) Kom hem och fixade ihop en varm kopp choklad, med massa grädde på! Lade nyss på telefonen efter att ha pratat med min bror, han ska flytta närmre, yes!! Dagen har varit bra, nu ska jag plugga lite inför Rättskunskapsprov som jag har imorn.

Vi hörs sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0