1 oktober

Hej.

Kom inte upp riktigt ordenkligt imorse, var skittrött.
Var iallafall i skolan, slutade 11.20, skööönt! Kom hem och bäddade ner mig i soffan med mitt täcke, såg på Andra Avenyn, Vänner, Jims Värld och Smallville. Super att bara slappa. Fick ett samtal av min retard lärare som säger att jag inte är närvarande i skolan, hon är helt hjärndöd. Har varit där jätteofta?! Hon ringde mamma också och mamma skällde ut henne, eftersom hon är så elak mot mig och bara klagar på mig. Min mamma är bäst! :) Kärringjäveln säger att det inte går att jag håller på såhär, och att jag ska söka hjälp? Vem i helvete är hon och ber mig söka hjälp! Ska med ett léende (om det nu går) skriva av mig från den skolan, jävla pest! Haha fick skriva av mig lite av min ilska.

Ska lugna ner mig nu,
vi hörs sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0