Feedback

Hej.

Tog en konstig promenad till Heron City med Andreas igår och hämtade ut biljetter.
Sen gick vi runt i väntan på filmen, stötte på Ravin och Yass, Ravin jobbar på ett café och gav oss glass. Vi fortsatte vidare och satte oss med våra kladdiga händer. Strax innan 9 drog vi upp igen och köpte popcorn, dricka och gott&blandat. Vi såg som sagt på Trubbel i paradiset, den var rätt rolig, vill man ha ett gott skratt så rekomenderar jag den. Vi satt i biosalongen som om det vore hemma hos honom, men man måste göra det skönt! Låg i hans famn, hade benen över honom osv.

Efter filmen promenerade vi från Skärholmen hem till Mary, där vi lånade filmen Twilight, kände att det var dags att se den, tror vi var de sista som inte hade sett den. Vi var hemma hos honom vid midnatt, skyndade oss till toaletten eftersom vi höll oss hela promenaden. Sen gick vi upp till hans rum. Vi såg lite halvt på Hulken, men vi låg så skönt att vi båda somnade ett tag. Klockan 2 inatt satte vi på filmen, i början förstod jag inte vitsen med Edward och varför alla tyckte om honom. Men såfort han sa sitt första ord i filmen, föll jag pladask. Jag var så inne i filmen att jag inte märkte när Andreas sa något. Haha, men när filmen var slut vid 4 myste vi galet och vi somnade vid 5.

Vaknade idag, busade med varann, segade, och såg på TV.
Kom därifrån vid halv två.
BÄSTA KVÄLLEN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0